1. Jaki jest czas realizacji zamówienia i dostawy?
  2. W jaki sposób są pakowane plakaty do wysyłki?
  3. Czy trzeba stworzyć konto, aby móc złożyć zamówienie?
  4. Chcę kupić plakat w innym rozmiarze jak A4 i A3. Czy jest taka możliwość?
  5. Jakie są dostępne formy płatności?
  6. Jakie są dane do przelewu bankowego?
  7. Jakie są formy dostawy? Jakie są koszty przesyłki?
  8. Czy realizowane są wysyłki za granicę?
  9. Na jakimpapierze są drukowaneplakaty?
  10. Czy mogę kupić u Was plakat, który będzie pasował do ram z IKEA?
  11. Czy plakaty są sprzedawane razem z ramą?
  12. Czy mogę zwrócić plakaty?
  13. Moje plakaty zostały uszkodzone w trakcie dostawy. Co teraz?

1. Jaki jest czas realizacji zamówienia i dostawy?

Zamówienia są realizowane w ciągu 1-2 dni roboczych. Jest to czas jaki potrzebujemy na przygotowanie zamówienia, jego spakowanie i przekazanie kurierowi do dostarczenia. W przypadku przewidywanego dłuższego czasu realizacji zamówienia zawsze informujemy naszych Klientów tak szybko jak to tylko możliwe. Jednakże zamówienia nie są realizowane dłużej niż w ciągu 5 dni roboczych, a 89% naszych przesyłek realizujemy w ciągu 24h! 

Przewidywany czas dostawy w Polsce:

Paczkomaty InPost – 1-2 dni robocze
Kurier InPost – 1-2 dni robocze

2. W jaki sposób są pakowane plakaty do wysyłki?

Przy zamówieniach składających się tylko i wyłącznie z samych plakatów, plakaty zawinięte w rulon chowamy w dodatkową folię i wysyłamy w sztywnej, kartonowej tubie. Kartonowa tuba gwarantuje bezpieczne dostarczenie Twojego plakatu.

W przypadku zamówień składających się z plakatów oraz ram, na życzenie Klienta oprawiamy plakaty w ramy. Plakaty w ramach wysyłane są w sztywnym kartonie dodatkowo zabezpieczone folią bąbelkową.

3. Czy trzeba stworzyć konto, aby móc złożyć zamówienie?

Nie jest to konieczne. Możesz złożyć zamówienie jako Gość.

Jednak zakładając konto otrzymujesz dodatkowe korzyści:

  • historia swoich zamówień i płatności
  • łatwy i szybki dostęp do składania zamówień
  • szansę na dodatkowe rabaty

Założenie swojego konta zajmie Ci tylko chwilę. Dla Twojej wygody wprowadziliśmy możliwość zalogowania się w naszym sklepie przy pomocy konta na Facebooku oraz Google.

4. Chcę kupić plakat w innym rozmiarze jak A4 i A3. Czy jest taka możliwość?

Jasne, w naszej ofercie są również plakaty idealnie pasujące do ram zakupionych w IKEA. Poza rozmiarem A4 i A3 znajdziesz u nas plakaty w rozmiarze 30x40, 40x50, 50x70 oraz 61x91.

Oczywiście istnieje możliwość zakupu plakatu w niestandardowym rozmiarze. Prosimy o kontakt pod adresem mailowym info@scandiposter.pl celem określenia wielkości zamówienia, formy płatności oraz dostawy.

Takie zamówienie jest zamówieniem indywidualnym i realizowane jest wyłącznie przy płatności z góry, a jego zwroty są nieakceptowalne.

5. Jakie są dostępne formy płatności?

Dostępnych jest kilka sposobów płatności za zamówione towary:

  • poprzez płatność za pomocą płatności online, tzw. przelewu internetowego. Takie płatności obsługujemy przy współpracy z Przelewy24.pl
  • za pośrednictwem serwisu PayPal
  • za pobraniem – zapłacisz w paczkomacie lub kurierowi odbierając od niego zamówienie
  • przelewem bankowym na nasze konto - jednak ta forma znacznie wydłuża czas realizacji zamówienia ze względu długi czas zaksięgowania należności na kontach bankowych

6. Jakie są dane do przelewu bankowego?

Numer konta: 65 1870 1045 2078 1042 5466 0001
DREZNER.PL Anna Drezner-Gajak
ul. Zakładowa 13/25
50-231 Wrocław

W tytule przelewu wystarczy wpisać numer zamówienia, np. ZAMÓWIENIE #1234.

7. Jakie są formy dostawy? Jakie są koszty przesyłki?

Przesyłki wysyłamy paczkomatami InPost lub kurierem InPost. Niestety nie ma możliwości wysyłki klasyczną paczką Poczty Polskiej ani odbioru osobistego. 

Forma dostawyPrzedpłataZa pobraniemCzas dostawy
Paczkomaty InPost 15,00 zł 25,00 zł 1-2 dni robocze
Kurier InPost 15,00 zł 25,00 zł 1-2 dni robocze

Zamówienia wysyłane za granicę realizujemy tylko przy płatności z góry.
Poniższa tabela przedstawia koszty wysyłki oraz czas dostawy do obsługiwanych przez nas krajów Europy.

Kraj dostawyKoszt wysyłkiCzas dostawy
Austria 95 zł 5-8 dni roboczych
Belgia 90 zł 4-6 dni roboczych
Czechy 85 zł 4-5 dni roboczych
Dania 95 zł 5-8 dni roboczych
Finlandia 95 zł 5-8 dni roboczych
Francja 95 zł 5-8 dni roboczych
Hiszpania 95 zł 6-10 dni roboczych
Holandia 90 zł 4-5 dni roboczych
Irlandia 95 zł 5-8 dni roboczych
Niemcy 85 zł 4-7 dni roboczych
Portugalia 95 zł 6-10 dni roboczych
Słowacja 85 zł 5-6 dni roboczych
Szwecja 95 zł 5-8 dni roboczych
Włochy 95 zł 6-10 dni roboczych

8. Czy realizowane są wysyłki za granicę?

Tak. Nasze plakaty wysyłamy do następujących krajów: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Niemcy, Portugalia, Słowacja, Szwecja oraz Włochy.

9. Na jakim papierze są drukowane plakaty?

Nasze plakaty są drukowane na najwyższej jakości matowym papierze. W zależności od rozmiaru plakatu stosujemy różne rodzaje gramatury papieru.

W przypadku plakatów w formacie A4 oraz A3 stosujemy papier o gramaturze 160g.
Natomiast plakaty o rozmiarach 30x40, 40x50, 50x70, 61x91 oraz indywidualnym na zamówienie realizujemy na papierze o gramaturze 180g.

10. Czy mogę kupić u Was plakat, który będzie pasował do ram z IKEA?

Jak najbardziej! U nas dostaniesz każdy rozmiar plakatu jaki Cię interesuje! Możesz zamówić go mailowo lub wybrać z rozmiarów dostępnych przy zakupie plakatu. Od ręki dysponujemy każdym wzorem plakatu w rozmiarze 30 cm x 40 cm, 40 cm x 50 cm, 50 cm x 70 cm oraz 61 cm x 91 cm.

11. Czy plakaty są sprzedawane razem z ramą?

Wszystkie nasze plakaty sprzedajemy bez ram. Cena prezentowana przy plakacie jest ceną za plakat bez ramy. Jeżeli chcesz dokupić do plakatu ramę skontaktuj się z nami mailowo info@scandiposter.pl, a przygotujemy dla Ciebie atrakcyjną ofertę na plakat w ramie.

12. Czy mogę zwrócić plakaty?

Oczywiście! Jeżeli z jakiś przyczyn nasze plakaty nie spełniają Twoich oczekiwań zwróć je do nas! Masz na to aż 14 dni kalendarzowych!

Aby dokonać zwrotu plakatów poinformuj nas o tym pisząc maila na zwroty@scandiposter.pl
Następnie spakuj starannie plakaty do tuby, w której zostały Ci dostarczone i odeślij do nas na adres:

Anna Drezner-Gajak
ul. Zakładowa 13/25
50-231 Wrocław
tel. 724455588

Zwrócimy należność za zakupione plakaty w ciągu max 7 dni kalendarzowych. Pamiętaj, aby zwracane plakaty nie nosiły oznak użytkowania, zabrudzeń, albo uszkodzeń, gdyż w tej sytuacji możesz zostać obciążony rekompensatą za zmniejszenie wartości plakatu ponad czynności potrzebne do
oceny czy plakat zatrzymać, tj. testowanie. Przypominamy również, że nie jest możliwy zwrot plakatów przygotowanych na indywidualne zamówienie.

13. Moje plakaty zostały uszkodzone w trakcie dostawy. Co teraz?

Natychmiast poinformuj nas o tym pisząc maila na info@scandiposter.pl
Gwarantujemy Ci szybkie rozwiązanie tej przykrej sytuacji!