Zwroty i wymiana

Zwroty i wymiana plakatów w sklepie Scandi Poster jest prosta i szybka. Bez problemu możesz zwrócić bądź wymienić zakupiony u nas produkt. 
Aby cała procedura przebiegła sprawnie warto pamiętać o kilku zasadach, które przedstawiamy poniżej.


Zwrot produktu

Zmieniłaś/eś koncepcję wystroju wnętrza? A może po prostu nie podoba Ci się zakupiony plakat?

Nie ważne co jest przyczyną zwrotu, my bez problemu przyjmiemy go z powrotem. Na zwrot czekamy 14 dni kalendarzowych od daty zakupu. Jedynym warunkiem przyjęcia przez nas zwrotu jest odesłanie do nas produktu w stanie niezmienionym, tzn. nie noszącym śladów użytkowania. Niestety nie będziemy mogli zaakceptować zwrotu produktów ubrudzonych czy uszkodzonych w wyniku złego zabezpieczenia przesyłki zwrotnej.

Dlatego jeżeli czujesz, że po zakupie prawdopodobnie będziesz chciał/a zwrócić do nas produkt, na wszelki wypadek zachowaj opakowanie, w którym otrzymałaś/eś od nas przesyłkę. Nasze opakowania są gwarancją zwrotu przesyłki bez jej uszkodzenia. Polecamy zachować nie tylko karton, ale również wypełnienie ochronne. 

Pragniemy przypomnieć, że nie ma możliwości zwrotu produktów personalizowanych lub wykonanych na indywidualne zamówienie.

3 kroki do szybkiego zwrotu:

Krok 1

Napisz do nas maila na adres zwroty@scandiposter.pl z informacją o chęci zwrotu zakupionego u nas towaru.

Krok 2

Wydrukuj, następnie wypełnij i dołącz do zwracanej przesyłki formularz zwrotu dostępy tutaj: Formularz zwrotu produktów

Formularz pomoże nam zidentyfikować Twoją przesyłkę, a tym samym przyspieszyć procedurę zwrócenia Ci poniesionych kosztów.

Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza - nic nie szkodzi! Poinformuj nas o tym pisząc maila na adres zwroty@scandiposter.pl

Krok 3

Zapakuj starannie zwracany produkt odpowiednio go zabezpieczając wraz z formularzem zwrotu, a następnie wyślij na adres:

Anna Drezner-Gajak, ul. Zakładowa 13/25, 50-231 Wrocław

Jeżeli chcesz możesz również odesłać do nas produkt paczkomatem. Wyślij swój zwrot do paczkomatu WRO958.

i to wszystko!

Należność zostanie zwrócona w ciągu 14 dni roboczych tą samą drogą płatności jaką wybrałeś podczas składania u nas zamówienia. Wszystkie koszty przesyłki leżą po Twojej stronie, natomiast my zwracamy należność jedynie za zwracany produkt.  


Wymiana produktu

Plakat, który kupiłeś jest za duży bądź za mały? A może spodobał Ci się jakiś inny?

My to doskonale rozumiemy! Procedura wymiany plakatu jest banalnie prosta! Na wymianę produktu dajemy Ci 14 dni kalendarzowych od daty zakupu. Jedynym warunkiem przyjęcia przez nas produktu do wymiany jest odesłanie do nas produktu w stanie niezmienionym, tzn. nie noszącym śladów użytkowania. Niestety nie będziemy mogli zaakceptować wymiany produktów, które będą ubrudzone czy zniszczone w wyniku złego zabezpieczenia przesyłki zwrotnej.

Dlatego jeżeli czujesz, że po zakupie prawdopodobnie będziesz chciał/a wymienić nasz produkt na inny, na wszelki wypadek zachowaj opakowanie, w którym otrzymałaś/eś od nas przesyłkę. Nasze opakowania są gwarancją wymiany przesyłki bez jej uszkodzenia. Polecamy zachować nie tylko karton, ale również wypełnienie ochronne. 

Pragniemy przypomnieć, że nie ma możliwości wymiany produktów personalizowanych lub wykonanych na indywidualne zamówienie.

4 kroki do sprawnej wymiany:

Krok 1

Napisz do nas maila na adres info@scandiposter.pl z informacją o chęci wymiany zakupionego u nas towaru.

Krok 2

Wydrukuj, następnie wypełnij i dołącz do wymienianej przesyłki formularz zwrotu dostępy tutaj: FORMULARZ ZWROTU PRODUKTÓW

Jakby nie patrzeć, wymiana to pewien rodzaj zwrotu. Ty zwracasz nam stary produkt, a my wysyłamy Ci nowy! Formularz zwracanego do wymiany produktu pomoże nam zidentyfikować Twoją przesyłkę, a tym samym przyspieszyć procedurę odesłania nowego, wymienianego towaru. W polu przyczyna zwrotu wpisz WYMIANA PRODUKTU.

Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza - nic nie szkodzi! Poinformuj nas o tym pisząc maila na adres info@scandiposter.pl

Krok 3

Zapakuj starannie produkt do wymiany odpowiednio go zabezpieczając wraz z formularzem zwrotu, a następnie wyślij na adres:

Anna Drezner-Gajak, ul. Zakładowa 13/25, 50-231 Wrocław

Jeżeli chcesz możesz również odesłać do nas produkt paczkomatem. Wyślij swój produkt do wymiany do paczkomatu WRO958.

Krok 4

Dokonaj nowego zakupu w naszym sklepie wybierając do koszyka produkt, na który chcesz wymienić swój zwracany. W polu komentarza w koszyku zamówienia wpisz WYMIANA TOWARU. Opłać zamówienie, a my wyślemy do Ciebie nowe zamówienie i zwrócimy Ci należność za zwrócony do wymiany produkt natychmiast po otrzymaniu od Ciebie przesyłki.

i to wszystko!

Należność za wymieniany produkt zostanie zwrócona tuż po otrzymaniu od Ciebie przesyłki z wymienianym produktem. Wszystkie koszty przesyłki leżą po Twojej stronie, natomiast my zwracamy należność jedynie za wymieniany produkt.