Zwroty i wymiana plakatów w sklepie Scandi Poster jest prosta i szybka. Bez problemu możesz zwrócić bądź wymienić zakupiony u nas produkt.
Aby cała procedura przebiegła sprawnie warto pamiętać o kilku zasadach, które przedstawiamy poniżej.

Nie ważne co jest przyczyną zwrotu, my bez problemu przyjmiemy go z powrotem. Na zwrot czekamy 14 dni kalendarzowych od daty zakupu. Pamiętaj, aby zwracane plakaty nie nosiły oznak użytkowania, zabrudzeń, albo uszkodzeń, gdyż w tej sytuacji możesz zostać obciążony rekompensatą za zmniejszenie wartości plakatu ponad czynności potrzebne do oceny czy plakat zatrzymać, tj. testowanie.

Dlatego jeżeli czujesz, że po zakupie prawdopodobnie będziesz chciał/a zwrócić do nas produkt, na wszelki wypadek zachowaj opakowanie, w którym otrzymałaś/eś od nas przesyłkę. Nasze opakowania są gwarancją zwrotu przesyłki bez jej uszkodzenia. Polecamy zachować nie tylko karton (tubę), ale również wypełnienie ochronne.

Pragniemy przypomnieć, że nie ma możliwości zwrotu produktów personalizowanych lub wykonanych na indywidualne zamówienie.


Szybkie Zwroty InPost przez Paczkomat

Dla wygody i komfortu naszych Klientów wprowadziliśmy opcję Szybkich Zwrotów przez Paczkomaty firmy InPost. Teraz zwroty są jeszcze szybsze i łatwiejsze!

Jak nadać paczkę zwrotną Szybkim Zwrotem?

Jeśli chcesz skorzystać z naszej nowej możliwości nadania przesyłki za pomocą paczkomatów InPost, wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl/scandiposter, wypełnij formularz. Jeśli zwracasz plakat w tubie wybierz rozmiar przesyłki Mały. Poczekaj aż zaakceptujemy Twoje zgłoszenie w ciągu 1 dnia roboczego. Na wskazany przez Ciebie numer telefonu otrzymasz SMS z kodem. Kod będzie ważny przez 14 dni.

Nadanie paczki odbywa się bezgotówkowo, jednak nie jest to darmowy zwrot - kwota 15 zł zostanie odliczona od wartości zwracanego przez Ciebie towaru. Nie zapomnij do przesyłki dołączyć wypełniony formularz zwrotu (otrzymałaś/eś go elektronicznie na adres swojej poczty email w dniu złożenia zamówienia).

Na przygotowanej paczce napisz otrzymany przez SMS kod nadania, adres naszej firmy i udaj się do dowolnego paczkomatu InPost. Otrzymany kod posłuży do otwarcia skrytki. Na panelu paczkomatu wybierz: „Chcę nadać paczkę”, następnie „Mam kod nadania / zwrotu”. Użyj kodu, który otrzymałeś i wybierz rozmiar skrytki Mały (A) jeśli zwracasz plakat w tubie.

Jeżeli wybrana została opcja „Szybkie Zwroty InPost”, to koszt nadania zwrotu (15 zł) zostanie odliczony od wartości zwracanego towaru. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty dostarczenia paczki do naszej siedziby. Otrzymasz od nas powiadomienie email gdy środki zostaną wysłane na Twoje konto.


Samodzielny zwrot produktu


step-1.png
Napisz do nas na czacie lub mailowo na adres zwroty@scandiposter.pl krótką informację o chęci zwrotu. Nie musisz czekać na naszą odpowiedź, ale na wszelki wypadek udzielimy Ci mailowo jeszcze raz informacji o sposobie zwrotu.
step-2.png
Wydrukuj, wypełnij i dołącz do zwracanej przesyłki formularz zwrotu dostępy tutaj: Formularz zwrotu produktów
Formularz pomoże nam zidentyfikować Twoją przesyłkę, a tym samym przyspieszyć procedurę zwrócenia Ci poniesionych kosztów. Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza - nic nie szkodzi! Poinformuj nas o tym pisząc maila na adres zwroty@scandiposter.pl
step-3.png
Zapakuj starannie zwracany produkt nie zapominając o dołączonej folii ochronnej wraz z formularzem zwrotu, a następnie wyślij pocztą lub kurierem na adres:
Anna Drezner-Gajak, ul. Zakładowa 13/25, 50-231 Wrocław
Jeżeli chcesz możesz również odesłać do nas produkt paczkomatem. Wyślij swój zwrot do paczkomatu WRO30N i podaj nasz numer telefonu 724455588

i to wszystko!

Należność zostanie zwrócona w ciągu 14 dni roboczych tą samą drogą płatności jaką wybrałeś podczas składania u nas zamówienia. Wszystkie koszty przesyłki leżą po Twojej stronie, natomiast my zwracamy należność jedynie za zwracany produkt.


Wymiana produktu

Plakat, który kupiłeś jest za duży bądź za mały? A może spodobał Ci się jakiś inny?

My to doskonale rozumiemy! Procedura wymiany plakatu jest banalnie prosta! Na wymianę produktu dajemy Ci 14 dni kalendarzowych od daty zakupu. Pamiętaj, aby wymieniane plakaty nie nosiły oznak użytkowania, zabrudzeń, albo uszkodzeń, gdyż w tej sytuacji możesz zostać obciążony rekompensatą za zmniejszenie wartości plakatu ponad czynności potrzebne do oceny czy plakat zatrzymać, tj. testowanie.

Dlatego jeżeli czujesz, że po zakupie prawdopodobnie będziesz chciał/a wymienić nasz produkt na inny, na wszelki wypadek zachowaj opakowanie, w którym otrzymałaś/eś od nas przesyłkę. Nasze opakowania są gwarancją wymiany przesyłki bez jej uszkodzenia. Polecamy zachować nie tylko karton, ale również wypełnienie ochronne.

Pragniemy przypomnieć, że nie ma możliwości zwrotu produktów personalizowanych lub wykonanych na indywidualne zamówienie.

step-1.png
Napisz do nas na czacie lub mailowo na adres info@scandiposter.pl krótką informację o chęci wymiany. Wymiana to nic innego jak zwrot zakupionych produktów i kupno nowych!
step-2.png
Wydrukuj, wypełnij i dołącz do zwracanej (zwracanej) przesyłki formularz zwrotu dostępy tutaj: Formularz zwrotu produktów
Formularz pomoże nam zidentyfikować Twoją przesyłkę, a tym samym przyspieszyć procedurę zwrócenia Ci poniesionych kosztów. Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza - nic nie szkodzi! Poinformuj nas o tym pisząc maila na adres info@scandiposter.pl
step-3.png
Zapakuj starannie zwracany produkt nie zapominając o dołączonej folii ochronnej wraz z formularzem zwrotu, a następnie wyślij pocztą lub kurierem na adres:
Anna Drezner-Gajak, ul. Zakładowa 13/25, 50-231 Wrocław
Jeżeli chcesz możesz również odesłać do nas produkt paczkomatem. Wyślij swój zwrot do paczkomatu WRO30N i podaj nasz numer telefonu 724455588
step-4.png
Zrób nowe zakupy, wybierając odpowiedni wzór i rozmiar plakatu. Opłać zamówienie.

i to wszystko!

Należność za wymieniony i odesłany do nas produkt zostanie zwrócona w ciągu 14 dni roboczych tą samą drogą płatności jaką wybrałeś podczas składania u nas pierwszego zamówienia. Wszystkie koszty przesyłki leżą po Twojej stronie, natomiast my zwracamy należność jedynie za wymieniany produkt.